Follow us on Twitter

Instagram
loading...

Placinte Cu Branza De Burduf



     Sotul meu nu mananca branza asa ca nici nu ma asteptam sa bage de seama ca fac ceva de mancare. Insa dupa ce am scos prima placinta din tigaie, l-am prins cu coada ochiului venind in bucatarie si mi-a zis ca l-a atras mirosul si ca arata atat de bine incat trebuie sa incerce una. Spre mirarea mea i-au placut si a mancat o placinta intreaga ceea ce este cea mai mare bucurie pe care mi-o putea face.

   - 550 g faina
   - 3 oua
   - 250 ml lapte
   - 8 g drojdie uscata
   - un praf de sare
   - 100 ml ulei
   - branza de burduf



   Amestecati drojdia in 50ml de lapte caldut si lasati la dospit in loc caldut pana ce se formeaza o spuma la suprafata.

     Puneti faina intr-un castron incapator peste care adaugati restul ingredientelor. Amestecati foarte bine pana obtineti un aluat moale si lipicios.  Rasturnati aluatul intr-un castron uns cu ulei.


Acoperiti vasul cu folie de plastic si lasati la crescut intr-un loc caldut pentru o ora.


Cand aluatul a crescut intindeti gogosile pe o suprafata presarata cu faina. Mie mi-a iesit aluatul cam moale asa ca a trebuie sa mai adaug putina faina. Rupeti bucati din branza de burduf si asezati-le deasupra aluatului.


Impaturiti aluatul imprejurul branzicii si framantati usor apoi intindeti gogoasa din nou.


Cu ajutorul unei pensule de bucatarie acoperiti suprafata gogosii cu putin ulei si coaceti intr-o tigaie pe foc mic.


Cand placinta capata o culoare aurie, intoarceti pe partea cealalta si coaceti pana ce placinta este gata.


Puteti amesteca branza cu putin marar.




POFTA BUNA!!!

Printfriendly

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Loading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...