Follow us on Twitter

Instagram
loading...

Inghetata Rapida Cu Mascarpone Si Fructe De Padure


     Am descoperit reteta aceasta zilele trecute si cum sa rezist unei asemenea bunatati? Pe caldurile astea ce poate fii mai bun decat o inghetata racoroasa si rapida? 

   - 200 g mascarpone
   - 250 g frisca lichida
   - 3 linguri zahar pudra
   - 150 g fructe de padure(eu am folosit congelate)
   - un pumn afine

Mixati frisca lichida cu mascarpone pana obtineti o crema omogena apoi adaugati zaharul si fructele de padure decongelate, amestecand usor cu o spatula. Puneti amestecul intr-o caserola si ingropati afinele in compozitie pentru a obtine modelul preferat. Dati la congelator pentru 3-4 ore sau pana ce s-a congelat. Eu am facut si cateva sandwich-uri cu inghetata si biscuiti, cei mici vor fii incantati.









POFTA BUNA!!!

Reteta inspirata de pe site-ul BucatarDinPasiune!!! Multumesc!!!


Watch Video Here

Printfriendly

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Loading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...