Follow us on Twitter

Instagram
loading...

Churros


   Am iesit zilele trecute in oras cu doua prietene minunate si din intamplare am dat peste aceste gogosi minunate si delicioase. Nu am rezistat sa nu le fac si pentru familia mea ieri, si am gasit o reteta incredibil de usor de preparat. Singurul dezavantaj este ca daca aveti o tigaie mica (cum am avut eu) dureaza ceva timp sa le prajiti.

   - 120 ml lapte
   - 100 ml apa
   - 150 g faina
   - 125 g unt
   - 4 oua
   - 1 lingura zahar
   - un praf de sare
   - ciocolata topita pentru servit

Puneti la fiert apa, laptele, untul si zaharul. Cand au inceput sa fiarba luati vasul de pe foc, adaugati faina si amestecati energic pana ce se desprinde de pe peretii vasului.


Lasati aluatul sa se racoreasca pana nu mai frige dar nu il lasati sa se raceasca de tot. Puteti topii ciocolata intre timp :) sa puteti incerca gogoselele imediat ce sunt gata. Cand aluatul s-a racorit adaugati ouale unul cate unul amestecand pana ce obtineti un aluat moale si lipicios.


Folositi o punga de plastic cu un varf in forma de stea pentru a forma gogosile. Eu le-am format pe o spatula apoi scufundati-le in ulei incins pana ce se desprind de aceasta si capata o culoare aurie. Cand sunt gata scoateti-le pe un prosop de bucatarie.


Pudrati cu zahar si serviti cu sosul de ciocolata (Pentru acesta eu am folosit o ciocolata amaruie si putin lapte  ~50 ml cat sa se formeze un sos de consistenta smantanii).




POFTA BUNA!!!


Printfriendly

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Loading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...