Follow us on Twitter

Instagram
loading...

Clatite Cu Ciocolata Si Banane


Intr-o seara era cam tarziu dar imi era o pofta nebuna de ceva dulce si mi-am amintit de provocarea Elenei Toma pe Bucatar Curajos si ce moment mai bun sa incer aceste clatite ca la 10 seara :P

   - 2 oua
   - 70 g ciocolata amara
   - 250 g faina
   - 100 g lapte
   - 100 g apa (minerala daca aveti daca nu si plata este ok)
   - o lingurita unt
   PENTRU UMPLUTURA:
   - crema de branza philadepfia cu ciocolata
   - 2 banane

Topiti ciocolata data prin razuitoare cu untul apoi adaugati laptele, lasati pe foc mic pana ce laptele este caldut.


Spargeti ouale peste lapte, adaugati apa minerala si mixati 1-2 minute apoi adaugati faina treptat mixand pana ce toata faina este incorporata. Lasati compozitia sa se odihneasca cam 30 de minute apoi turnati un polonic din compozitie intr-o tigaie incinsa unsa cu putin ulei. Cand clatita incepe sa se desprinda de pe margini si compozitia s-a inchegat intoarceti pe partea cealalta si coaceti pana ce capata o culoare aurie. Imi cer scuze dar nu am mai apucat sa fac poze cu pasii de urmat dar era cam tarziu si imi era pofta nebuna, promit sa fac data viitoare.
Cand clatitele sunt gata umpleti cu crme de branza si 2-3 felii de banana.


Alta varianta de umplutura va recomand frisca si capsune sau ciocolata si ananas. Serviti calde.






POFTA BUNA!!! Multumesc Elena pentru reteta!!!

Printfriendly

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Loading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...