Follow us on Twitter

Instagram
loading...

Porc Cu Legume La Cuptor


      Puteti prepara aceasta reteta cu orice alta carne doriti, si cel mai important lucru este ca o puneti la cuptor si nu mai aveti nimic de facut pana cand este gata.
   - 3 cartofi
   - 5-6 morcovi (puteti pune mai putini daca nu va plac)
   - carne de porc(eu am folosit 2 cotlete de porc)
   - 1 ceapa uscata sau 3 fire de ceapa verde
   - legume (eu am avut cateva legume congelate, vanata, ardei, si rosii chery)
   - sare, piper si un cub de porc
   - 2 linguri de ulei( in cazul in care carnea e mai grasa nu mai puneti ulei)
   - patrunjel


                   Se spala carnea sub un jet de apa rece si se taie in bucati potrivite.
    

     Se taie legumele in cuburi (puteti pune si ciuperci), si se pun intr-un vas termorezistent impreuna cu carnea si un praf de sare si piper. Se dizolva cubul de porc intr-o cana cu apa calduta si se toarna peste legume.
  

   Se acopera vasul cu folie de aluminiu si se pune la cuptor la foc potrivit (gaz6/200°C) pentru 1 ora. Indepartati folia de aluminiu cu 20 de minute inainte sa fie gata. La final se presara partunjelul tocat si se amesteca(eu nu am avut patrunjel dar a a fost buna si asa).
  

     Daca ati gatit aceasta reteta si v-a placut, lasati-mi un comentariu, mi-ar placea sa stiu cum a iesit.
                                                         POFTA BUNA!!!

Printfriendly

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Loading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...