Follow us on Twitter

Instagram
loading...

Mic dejun sanatos


       Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, asa ca este bine sa fie cat mai sanatoasa, dar cel mai important nu sariti peste masa de dimineata.
Astazi m-am gandidt sa postez cateva ideii pentru micul dejun!!!
   Eu prefer de dimineata un croissant cu cafeaua de dimineata.
    


   Daca preferati ceva mai consistent omleta este alegerea ideala, si nici nu dureaza mult sa o preparati. Ca sa preparati aceasta reteta aveti nevoie de 2 oua lapte sare si piper, mie imi place sa pun in omleta mea putin marar, bacon, cascaval, spanac sau argei gras...nu trebuie sa le puneti pe toate odata. Bateti ouale cu putina sare si un praf de piper, adaugati cateva linguri de lapte si amestecati bine. Taiati ingredientele pe care vreti sa le puneti in omleta si amestecatile cu oul batut. Se prajejte intr-o tigaie cu putin ulei. Mie nu prea imi place prajit de dimineata asa ca pun omleta intr-o cratita pe care o pot pune la cuptor, si lasati-o la foc mic pana este gata.
  

Majoritatea preferam ceva rapid si usor, asa ca v-as sugera cereale cu lapte, sau iaurt, delicios!!!


                                       Terciul de ovaz este o alta idee delicioasa.
                                         
 
      Pentru cei care prefera un mic dejun englezesc atunci aveti ceva de lucru. Pentru acesta aveti nevoie de bacon, un ou, carnati, ciuperci, fasole si daca vreti o rosie. Daca vreti sa reduceti din calorii va sfatuiesc sa folositi carnati de vita si sa ii puneti la cuptor cu ciupercile, iar bacon-ul sa il puneti pe gratar.
       Daca aveti alte idei pentru micul dejun imi puteti lasa un comentariu cu reteta si am sa il postez.

Printfriendly

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Loading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...